¤©§][§©¤][ منتديات مــــوج البحر ][¤©§][§©¤
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

¤©§][§©¤][ منتديات مــــوج البحر ][¤©§][§©¤

نور الصـــــــــــــــــــباح

البوابةالرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

اللي عايز يضحك يددددخل بسررررررررررعة

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
amy
مشرفة
مشرفة
amy

اللي عايز يضحك يددددخل بسررررررررررعة Empty
مُساهمةموضوع: اللي عايز يضحك يددددخل بسررررررررررعة   اللي عايز يضحك يددددخل بسررررررررررعة I_icon_minitimeالجمعة فبراير 01, 2008 5:30 pm

المصباح وأمنيات الزوجة

تمكنت سيدة من العثور على المصباح السحري وبالتالي وفر لها خادم المصباح فرصة 3 أمنيات، ولكن لتحقيق هذه الأمنيات يحصل زوجها على 10 أضعاف كل أمنية تتمناها.

وافقت الزوجة وكانت أمنيتها الأولى أن تصبح أجمل سيدة في الكون

أنذرها خادم المصباح السحري بأن زوجها سيصبح أجمل منها بـ 10 أضعاف (وذلك خطر يهددها)

قالت الزوجة لا يهم، فسأصبح أجمل جميلات الكون وبالتالي لن يجد من هي أجمل مني

أما الأمنية الثانية فكانت أن تصبح أغنى من في الكون

وللمرة الثانية أنذرها خادم المصباح السحري بأن زوجها سيصبح أغنى منها بـ 10 أضعاف (وذلك خطر أيضا)

قالت الزوجة لا يهم، فلا يوجد فرق بين مال الزوج ومال الزوجة وستكون ثروتنا واحدة

أما للأمنية الثالثة فطلبت أن تصيبها أزمة قلبية بسيطة لا تميت ولا تسبب إعاقات

(طبعا سيصيب زوجها أزمة قلبية أقوى وأعنف بـ 10 أضعاف وبالتالي مميتة!؟)اللي عايز يضحك يددددخل بسررررررررررعة Hysterical

مرة واحد صعيدي راح يمتحن لوحدة طلع التاني...اللي عايز يضحك يددددخل بسررررررررررعة Hysterical

مرة واحد صعيدي راح الإسكندرية فبعت لأهلوا صورته بالمايوة....بعتولوه هدومه اللي عايز يضحك يددددخل بسررررررررررعة Hysterical

واحد مريض ذهب للدكتور قال له كل مرة أذهب للنوم أري فئران تلعب كرة ,قال له الدكتور بسيطة لا تذهب للنوم غدا , قال له المريض أزاي دة بكرة الكأس .اللي عايز يضحك يددددخل بسررررررررررعة Hysterical

سيدتان فاتهما قطار الزواج فارسلو أعلان (اتجوز واحدة تاخد التانيه هديه) .اللي عايز يضحك يددددخل بسررررررررررعة Hysterical
ذهب رجل للصيدليه قال أريد الحقنه التي تأخذها زوجتي,فرد عليه البائع و تتذكر أسمها , رد الرجل طبعاً محاسن .اللي عايز يضحك يددددخل بسررررررررررعة Hysterical
. اتنين مساطيل يمشوا في صحراء قاحلة ... قال الأول للتاني تسمح لي كلمة على انفراد اللي عايز يضحك يددددخل بسررررررررررعة Hysterical

. اتنين مساطيل واحد بيسأل التاني : الشارع دة بيروح فين , التاني : الشارع ده ثابت مكانه عمره ما راح شمال ولا يميناللي عايز يضحك يددددخل بسررررررررررعة Hysterical

سكران كل مايروح على البيت يقف امام المراة ويصير يقول آه أنا كبرت كتير وصار شعري ابيض

. بالصدفة يدخل عليه أبوه ويقول له كم مرة أخبرتك ان لا تقف امام صورة جدتك اللي عايز يضحك يددددخل بسررررررررررعة Hysterical

مكانكيكي اشتري سرير ..نام تحته

. مجنون راح على البحرين .... أخد معاه مايوهين

حاجه بتبكى من غير عيون وبتمشى من غير رجليين ؟ السحـــــــابه

ليه الصعيدى لما ييجى ينام يحط سلم ؟ علشان لو روحه طلعت يطلع وراها

ليه الصعيدى لما ييجى ينام يطلع رجليه من الشباك ؟ علشان يكعبل الناموسه اللي عايز يضحك يددددخل بسررررررررررعة Tongue

ليه الصعيدى لما ييجى يعد مع مراته يعد فوق الدولاب ؟ علشان يقول لمراته يا واطيه

ليه الصعيدى لما ييجى مسافر ياخد معاه سكر ؟ علشان الغربه مرة

ليه الصعيدى لما ييجى يسافر ياخد معاه سكينه ؟ علشان يشق طريقه

واحد صعيدى اتزنق فى ربع جنيه طلع من الخرم

واحد لقى خاتم سليمان راح يدعكه فعص العفريت

ليه الصعيدى لما ييجى داخل الحمام يسيب الباب مفتوح ؟ علشان محدش ينظر من الخرم
توأم بيقول لأخوه التوأم وهو متنرفز إنت كنت فين ياعم أمك حمتنى مرتين
(واحد غبي عنده أرق ومش عارف ينام....قال له صاحبه عندي لك طريقة للنوم مؤكدة...عد من واحد إلى خمسميه... أخونا مكدبش خبر...
وأول ما الدنيا ليلت راح للسرير وبدأ يعد .. واحد .. اثنين .. ولما وصـل إلى ميه وتسعة وتسعين ...كبس عليه النوم … قـام جري غـسـل وشه ورجــع للـسـريـر يـكـمـل الـعـد )

تلميذ أحول بيكتب حلو قوى ..ولكن فى كراسة زميله ..الأبلة قالتله لو ركزت وكتبت فى كراستك هاديلك هدية حلوة ..فكتب فى كراسته ..راحت الأبله ادته بسكوتة فتحها واكلها للى جنهه

توأم بيقول لأخوه التوأم وهو متنرفز إنت كنت فين ياعم أمك حمتنى مرتين

واحد اخترع حبوب للحامل علشان المولود يطلع مؤدب وكل مولود فعلا نزل مؤدب . واحدة أخدت الحبوب وماولدتش في المعاد فراحت للدكتور عملها ولادة قيصرية ، لقى توأم كل واحد بيعزم علي التانى ويقول له "اتفضل" التاني يقوله "لأ اتفضل إنت الأول

واحد قال لأبوه بابا عاوز أكمل دراستي بره قال وايه المشكلة، قول لأمك تفرشلك في الحوش بس خد بالك لتبرد مرة ندل ماشى مع واحد صاحبه قاله ارهنك على كام ان اللى ماشية مع الراجل هناك دى اسمها فوزية قاله وانت عرفت ازاى قاله اصلها مراتي

مره ثعبان قابل ثعبان لقاه بيعيط قالوا انت بتعيط ليه رد اصلي انا نظري ضعيف قالو بسيطه ركب عدسات وبعد يومين وهو معدي لقاه بيعيط تاني قالو انت بتعيط ليه تاني، رد اصلي اكتشفت ان اللي بحبها من عشرين سنه طلعت خرطوم

مرة واحد اهبل وواحد اعما فتحو محل فول وطعميه الاعما يعمل الطعميه ويرميها في الارض الاهبل يقول تشششششش
Admin
Admin
Admin
Admin

اللي عايز يضحك يددددخل بسررررررررررعة Empty
مُساهمةموضوع: رد: اللي عايز يضحك يددددخل بسررررررررررعة   اللي عايز يضحك يددددخل بسررررررررررعة I_icon_minitimeالأربعاء مارس 05, 2008 6:36 pm

اللي عايز يضحك يددددخل بسررررررررررعة 2794
https://elmohager.ahlamontada.com

صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-