¤©§][§©¤][ منتديات مــــوج البحر ][¤©§][§©¤
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

¤©§][§©¤][ منتديات مــــوج البحر ][¤©§][§©¤

نور الصـــــــــــــــــــباح

البوابةالرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

سييييييييييييبك هى دى النكت ولا بلاش

كاتب الموضوعرسالة
amy
مشرفة
مشرفة
amy

سييييييييييييبك هى دى النكت ولا بلاش Empty
مُساهمةموضوع: سييييييييييييبك هى دى النكت ولا بلاش   سييييييييييييبك هى دى النكت ولا بلاش I_icon_minitimeالخميس يناير 10, 2008 10:55 am

** تقدم العمر بأحد الحكماء وأحس بدنو اجله فأراد ان يعلم اولاده عصارة خبرته في الحياه ، جمعهم حوله وأعطى احدهم رمحا وقال حاول ان تكسر هذا الرمح فكسره الأبن بسهوله فأعطاه رمحين فكسرهما بسهوله ايضا، عندها أعطاه حزمه من الرماح و قال: الآن حاول ان تكسر هذه الحزمة . امسك الأبن بالحزمةو كسرها بسهولة فقال الأب لأولادة : طالما معكم هذا البغل فلا خوف عليكم
مرة إتنين مساطيل راكبين عربية فواحد قال للتانى : حاسب قدامك شجرة فالتانى مردش عليه فعلى صوته :شوية :.قدامك شجرة برضه مردش عليه فقاله : حاسب قداااامك شجرررر.. طاخ خبطوا فى الشجرة فطلع من العربية و قاله .. مش قلتلك قدامك شجرة ؟؟؟ فالتانى رد عليه : و أنا أعملك إيه مش إنت إلى سايق ؟؟؟
.واحد سكران فتح التلاجه وبص للجيلي ...وجده بيرتعش :قالوه متخفش ده انا هاخد عصير
صومالى ركبه عفريت العفريت مات من الجوع
محشش سأل واحدة اسمك ايه؟ اجابت : أسماء. فقال: يعني ما فيش اسم محدد!!
فار محشش قال : كل القطط تحت جزمتى لقى وراه قط اسود قال الا ابو سمره حبيبى
مرة واحد راح السودان بالليل ملاش حد
واحد بلديانتاجاله تليفون من البلد بيقوله يا صميدة امك وابوك ومراتك وأولادك كلهم ماتوا صاحبنا سمع الخبر وقال العيشة ملهاش لزمة وراح طالع فوق عمارة 30 دور ورمى نفسه بين 30 و20 قال الله انا امي وابويه ماتوا من زمان بين 20 و10 قال الله انا مش متزوج قبل يقع على الأرض يابوووي انا مش اسمي صميدة
مره واحد بلدياتنا عمل عمليه في القلب نجحت... عملها تانى
مرة واحد بتاع سمك ابنه مات فماشى فى الجنازة يقول :ده كان صاحى وبيلعب
مرة واحدة عجوزة راحت تخطب لابنها سالتها العروسة ابنك بيدخن ؟ قالتلها العجوزة احيانا لما بيكون سكران
مرة واحد راح الجهاديه طلع من الجهة التانيه
واحد قال لأبنه نابليون وهو أدك كان أول واحد في الفصل رد الواد على والده نابليون وهو أدك يا بابا كان إمبراطور
مرة واحد باع اللى وراه واللى قدامه واشترى اللى على جانبه
اتنين مساطيل راكبين عربية خبطوا واحد فالسائق بيقول للى جمبه انزل شوفة مات ولا لسة قاله السكران التانى تعالى يمين شوية..أيوه.. شمال شوية.. أطلع لقدام... بس كده مات
أبو العربي قاعد على القهوة مع نونو وقالوا إن أبو جهل كان بيتعشى معه أمس في البيت فرد نونو قلوا ياأبو العربي أبو جهل مات من الف وربعميت سنه أم نادى أبو العربي على مسعد قالوا يامسعد مش أبو جهل كان بيتعشى معيا أمبارح قالوا مسعد الكدب خيبه ياأبو العربي.... بس كان فيه عربيه أجرة راكنه هنا أمبارح.... أجرة قريش
واحد بلدياتىواقف قدامه خمس شياطسن ليه ....؟؟؟ واحد يوسوسله و اربعه يفهموه
مره واحدة عجوزة عندها 80 سنه لقت مصباح علاء الدين طلع لها الجنى طلبت منه تصغر 30 سنه بقى عندها 50 سنه وطلبت منه يصغرها 20 سنه بقى عندها 30 سنه طلبت منه يصغرها 10 سنين بقى عندها 20سنه طلبت منه يصغرها 10 سنين ـــ جلها الحصبه ماتت
واحد و هوا بيموت بص لمراتة بصه رومانسيه و قالها لما اترفدت كونتي معايا و لما عييت وقفتي جنبي ولما فلست برضوا كونتي معايا وى دلوقتى لسا جنبي مسك ايدها بحنيه و قالها مش عاريف ليه حاسيس انك نحس
واحد ملحن دخل مبنى ماسبيرو علشان يعتمدوه ملحن فقالوله كل جمله نقولهالك لحنها .. فاقالوله..لحن واحد حرامى راح ملحنها.. قالوله اتنين حراميه.. راح ملحنها..قالوله بقه شله حراميه قالهم بلادى بلادى بلادى
واحد ندل ابوه طرده من البيت كتب على السور وهو طالع مقر حركه طالبان
واحده بتقول لحبيبها اهلى مسافرين والبيت فاضى قاللها اقرى قرآن ما تخافيش
مره واحد مسطول راجع بيتهم الساعه اتنين بالليل فاخته فتحت الباب قام ضربها بالقلم على وشها وقاللها كنتى فين لح دلوقتى
واحد بيقول لخطيبته انا مش غنى ولا عندى مرسيدس ويخت زى محمود بس انا بحبك قالتله وانا كمان بحبك لكن احكيلى اكتر عن محمود
مره واح سافر الكويت لقى الاسامى كلها بوحمد و بوفهد وبو محمد و بو فيراس راح مسمى نفسه بوكيمون
مره واحد بلدينا عرف ان الجلد موضه مشى عريان

مره واحدتوام شاف اخوه قالله كنت فين يخرب بيت شكلك امى خالتنى اسنحما مرتين

سييييييييييييبك هى دى النكت ولا بلاش
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-